Merhaba hanımlar, 3 yaşındaki kızım 3 gündür öksürük geniz akıntısı hapşırık şikayetiyle doktora gittik boğazı kızarmış dedi antibiyotik verdi fakat daha 1 ay olmadı antibiyotik kullanalı bu yüzden başlamak istemedim bütün kışı antibiyotikle geçirdik bir kısır döngüye girdik bağışıklığını inanılmaz düşürdü . Alerji ilacı grip ilacı kullanmaya başladım sarımsak kürü yapıp verdim boğaz spreyi vitaminler kullandım gündüz iyi şuanda düne göre çok daha iyi iyiye gidiyor yani ama gece geniz akıntısı olduğu için çok öksürüyor bunun için bir öneriniz varmı ? Dün gece soğan ve karanfil koydum başucuna ama yine de ara ara öksürük tuttu nebülizatörle serum fizyolojik su verdim gıcık tuttu başka önerebileceğiniz birşey varsa denemek isterim yine antibiyotiğe dönmek istemiyorum bir yandan da korkuyorum ya ilerlerse diye ne yapacağımı bilmez durumdayım