Sermec27 cidden çocukları yarıştırma merakından dolayı annelikten zevk almamaya, çocuğuyla geçirdiği zamandan keyif almamaya başlıyor insan. Bir bakıyorsun senin çocuğun bunu neden yapmıyor benimki kaç ay önce yaptı vs gibi cümleler geliyor. Hele sosyal medya berbat durumda. 6 aylık yürüyen mi dersiniz ne ararsanız var. Bende bu yetersizlik hissiyle savaşıyorum ki etken doğum yaptık içim çok daha huzursuz oluyor zaman zaman. Doktorunuz normal diyorsa içiniz rahat etsin. Sadece gelişimde kırmızı noktalar var onlar önemli gerisi de her çocuk kendi gelişimde gidiyor.