Kızlar oğlum 8 aylık ama hala dönmüyor destekli oturmuyor ve ayaklarını yere basmıyor hep karnına çekiyor çok hareketli değil mesela babasının kucağında ben çağırdığım zaman atılmıyor aynı şekil babasına yani bu bir örnek sadece geçen gün doktora gittim gevşek bir çocuk nörolojiye gidin dedi başına böyle bişey gelen varmı korkmalımıyım