mervetelli benimde kızım 1aylikken göğsümu tutmamaya başladı,bende sağip veriyordum çok uğraştım sütüm cogalsin elbet tutar diye, aklınıza ne geliyorsa denedim yedim içtim yine de gelmedi zaten bebeğim de tutmadı,sanırım bebekler cekmeyince süt gelmiyo sağlıklı olsunlar da gerekirse mamayla beslensinler