ollaluna7 Bu aralar bebeğimin iştahı çok azaldı mor meyveli karışımların iştah açtığı doğru mu alsam faydası olur mu ? Bir de Ravla mor meyveli karışım mı önerirsiniz yoksa Beyorganik mor mix mi almalıyım hangisi daha faydalı oldu ?
biimiyomyardimet ollaluna7 bende ikisi de var. Beyorganik olanı yemiyor kızım o biraz daha ağır galiba tat olarak. Ravlayı yiyor ama. He hangisi iştah açtı derseniz ikisi de açmadı 😮💨 ama benim kızım bindebir olan cinsten, aç yaşıyor 🥸 size faydası olur inşallah 🙏
ollaluna7 biimiyomyardimet öyle mi o zaman Ravla alayım bir haftadır doğru düzgün yemiyor benim bebeğim de belki faydası olur diye düşündüm
Emine-ozkya Bende bağışıklığı güçlenmesine adına ravladan almıştım gerçekten iştahını açtı kızımın ve hastalık dönemlerinde çok kurtarıcım oluyor
Emine-ozkya ollaluna7 diş çıkartıyor olabilir o da aklınızda olsun o dönemde çok iştahsızlık oluyo kuzucuklarda
Emine-ozkya ollaluna7 diş çıkartıyor olabilir o da aklınızda olsun o dönemde çok iştahsızlık oluyo kuzucuklarda
ollaluna7 Emine-ozkya o da geldi aklıma diş dönemlerinde hep iştahı azalıyor böyle ama baktırmıyor da o yüzden kestiremiyorum neden olduğunu