Kızlar ben on yıl sonra anne oldum malesef göğüslerim fazla büyük olduğu için emziremedim göğüs ucunda hiç yok rezil oldum resmen şimdi boyun fıtığım var çok ciddi acil kucultmem gerekiyor ama ciddi bir küçülme olacağı için sonrada emzirme olmayacak yani ikinci çocuk düşünürsek emziremeyecegim çok üzülüyorum boynum çok fena ve ameliyat günü verildi