semanurtprk Sağlık ocağı bana 3. Ay normal kontrole gel 4. Ayda aşıları var dedi ama 3. Aydada yokmuydu aylık kontrolünde doktorunamı sormalıyım kaç tane aşı var 3. Ayda ?
sgull SevimliHayaletCasper bizim dr yaptırmayın dedi ama çok kararsız kaldım çevremdeki herkes yaptırmış
semanurtprk SevimliHayaletCasper teşekkürler ama sanki menenjit içinde aşı var diye okumuştum ama onu biliyormusunuz ?
deryadeniz35 3.ayda rota aşısı yaptırdık normalde Menenjit aşısı da yapılıyor özel aşı ama ben ateş yapıyor diye 5.ayda başlamak istedim doktorum da o şekilde planladı
sgull SevimliHayaletCasper diğer aşıların içinde varmış haca gidenlere yapılıyormuş çocuğu boşuna acıya maruz bırakmayın dedi
SevimliHayaletCasper sgull canım rota virüsü aşısı şurup şeklinde veriliyor ne acısı. Doktorunuzun bi diplomasına bakın yani bunu bilmeyen doktor olamaz. Aşı önermeyen doktor da ilk defa görüyorum kesin bi sıkıntı var