Beren2323 LCW den yazlık evde giymesi için tşirt alcam geçen yıldan kalan 6-7 yaş denedim tam hatta biraz göbeği çıktı sizce 7-8 mi 8-9 mı almalıyım
arenbeyinannesi Beren2323 Bence 8-9 çünkü artık kıyafetler çabuk çekme yapıyor ben her zaman bol giydirmeyi seviyorum aynı zamanda seneye de giyiyor, pahalı küçücük kıyafetler bile canım
Beren2323 arenbeyinannesi aynen 2 yıl giysin diye düşündüm evde giycek zaten de çok büyük olur mu diye karar veremedim
2_oglanannesi Kurutma makşnası kullanıyorsanız büyük tercih edin. Birde tişört büyük daha hoş duruyor oğlumada hep büyük alırım.
arenbeyinannesi Beren2323 yani büyük olsa bile evde giydirecekmişsin zaten kuzum bence büyük olması daha güzel, küçüğe çare yok çünkü 💐