nkygsz Benim oğlum da 6 aylık ve aynı şeyler mevcut. Her şeye uzanıyor, ağzına götürmek istiyor. Hiçbir etkinlik yapamıyoruz hepsini ısırmaya çalışıyor ısıramayınca ağlıyor. Dönmeye çalıştığı yer sıkıntılıysa başka yere yönlendirdiysem ona da ağlıyor. Ağlaması normal ama bu kadar sinirli olması ve bağırması bana da fazla geldi. Umarım geçicidir yoksa baş etmek zor.🤦🏻♀️