ozgeee gecmış olsun öncelıkle benımkı kadar kimsenın kötu olmamıstır emınım benımkı gectıyse sızınkıde gecer allahın ıznıyle ben yukarda anlattım nasıl ıyılestırdıgımı bı sure vermedım ılacları kullandım cunku o arada hem ılac hem emzırme yapıyım dedım baktım ılac en fazla ıkı saat duruyo yıka kurut emzır kremle ılacla derken meme hıc rahat kalıp dınlenemıyodu en sonunda bıraktım zaten ıstesemde veremzdım cocugun agzı yuzu kan ıcınde kalıyodu bu benı psıkolojık olarak kotu yaptı dunyanın sonu degıl mama var netıcede zehırde degıl bıkac gun mama ver memenı dınlendır bıan once toparlasın ama gunde bıkac kez cok dolup rahatsız edınce sag ama mutlaka sag yoksa sut uretımn durabılır yoksa allah sıfa versın fıto krem bırebır evınde mutlaka bulundur yaralara ıyı gelıyo hemen kapatıyo benım gogsum gectı bıdaha olmadı sanırım alıstı artık şükür acı yara yok ınsalah yardımcı olabılmısımdır yone bısey sormak ıstersen ben burdayım yaz o acıyı cok ıyı bılırım