lutfiye_tsdmr Sol göğsümde aşırı ağrı var ve çok sert bebek ne kadar emsede fazla yutkunmuyor ve süt gelmediği için ağlıyor ama elimle sıkınca biraz süt geliyor sağ göğsümde sıkıntı yok ne yapmalıyım bilgisi olan yazabilir mi ??
Feyzosumunannesi lutfiye_tsdmr Mastit olmuş olabilirsiniz. Sıcak su torbası koyup bol bol masaj yapın. Sıcak duşta masaj da iyi gelecektir bol bol sağım yapmam da rahatlatabilir. Çok geçmiş olsun 🌸
Ebemom lutfiye_tsdmr masit başlangıcı hemen duşa girin sıcak suyun altına göğsünüzü yumuşatın sağın çıkınca yumuşakken hemen bebeği emzirin daha sonra yine sağım yapın ben makinayla sağımı tavsiye etmem sütün daha fazla gelmesine sebep olduğu için mastit ihtimalini artırıyor elle sağım yapın daha sonrada bi 5dakika buz koyun rahatlarsınız yoksa masitite çevirir
lutfiye_tsdmr 2 defa dır banyo yapıyorum masaj yapıyorum çok kötü bir ağrı var sizce hangi doktora gitmeliyim tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim deneyeceğim