Geçen mayıs ayında bezi bıraktık aynı şekilde başta korktu 4 gün yapmadı kabız oldu bağıra ağlaya yaptı daha sonra korku kaldı 2 3 günde bir ağlayarak yapıyordu duphalac başladım bazen tek başına o bile yetmiyordu dulcosoft önerdi doktorumuz ikisinden kullanarak aştık bu korkuyu 3 5 ay pek uğraştık aman dikkat edin kabız olup korkmasın