Kızlar merhaba. Biz bu ay başı katılımevime kaydolduk ve ilk taksitimizi bugün yatırdık. İçinizde Katılımevim ile ev sahibi olan var mı ? Söylenen paranın tamamını alabildiniz mi? Sonradan ekstra ödemeler çıkarttılar mı? Bilgilendirirseniz çok sevinirim. ☺️