Sürekli degil ama ara ara hırıltısı var oğlumun.daha 42 günlüğüz.hastaneden randevu aldim ama pazartesi gününeydi en yakin randevu o günde aldım.o zamana kadar yapabilecegim,bizim gibi olan var mi?bi de emerken boğuluyor gibi oluyor☹️dün saglik ocağına götürdüm.bu şikayetlerimizi anlattim doktor kalp sorunu olabilir dedi.ne alaka anlamadim.ama icime de kurt dusmedi degil.hastaneye gidene kadar ne yapabilirim var mi bi fikriniz?