Fatmaaa19 Merhaba anneler 4 buçuk aylık kızım var elleri sürekli ağzında diş kaşıyıcı almak istiyorum memnun kaldığınız dişlik var mıdır SOPHIE DİŞ KAŞIYICI yı bayağa araştırdım çok hoşuma gitti kullanan var mı ?
DenizSerap Fatmaaa19 ben kullanıyorum oğlum çok seviyor vanilya kokusuna hele bayılıyor❤️ tavsiye ederim dışarı çıkarken hep tanımızda hem hafif hem yumuşak tam tutacağı rahatça kavrayacağı için kullanışlı geldi bize.
damlaemir19 Fatmaaa19 oioi marka anne eli diş kaşıyıcı aldık bizde hafif ve güzel şuanlık memnunuz 🦷🦷🦷
AygulSina Fatmaaa19 valla ben aldim cnm oglum yuzune bakmadi baska arkadasim aldi oglum bayildi sana tavsiyem once basit bisey al eger ki severse onla dislerini kasirsa sophiede alirsin
cepoykusu35 Fatmaaa19 kauçuk olduğu için diğerlerine göre daha hijyenik geldi bir de kokusu hoş ama velakin kızım pek yüzüne bakmadı çok da gerekli değilmiş 😂
Cnarasaf Sadece marka ve fiyatlar cok uçuk 300 tl gibi ebebekten aldm ben eldiven dis kasiyici cok severek kullaniyoruz
Fatmaaa19 Peony plastik değil işte o kauçuk 5 duyu organlarını geliştiriyor bakteri barındırmıyor daha bir sürü özellerikleri var
AygulSina Peony plastik degil kauçuktan yapiliyor ev el emegi ile yapiliyor ozeligi bu makineden cikmiyor yani kitapciginsa butun bilgileri yaziyoe
Fatmaaa19 DenizSerap evet ya o kokusu felan işte çok hoşuma gitti bide en güzel özellliği silikon değil kauçuk çocukların 5 Duyu organlarını geliştiriyor ve yere felan düştüğü zaman bakteri barındırmıyormuş 🥰 hangisini kullanıyorsunuz kenarlarında 2 tane tutma yeri olanı alayım ben diyorum hem daha uygun diğerlerine göre hemde daha kullanışlı sanki
DenizSerap Bir de mintycenter dan shilii chews diş kaşıyıcısı almak istiyorum yakın zamanda bakacağım.
DenizSerap Fatmaaa19 ben black fridayde aşmıştım 180 tl ye üçlü set halinde zürafasını diş kaşıyıcısını ve çıngırağını kutusunda. İndirimleri bekleyin isterseniz.
Fatmaaa19 DenizSerap ciddi mi çok uyguna almışsınız indirim bakalım ne zaman olacak ya artık ona ihtiyaç da var biraz önce aldım e bebekten 99.90 a tutmalı olanından
Ozican DenizSerap bende set halinde almayı planlıyorum ama bebeğim 3 aylık tam olarak ne zaman almalıyım? İndirim takip edicem de 😊
DenizSerap Fatmaaa19 ya black friday de gördüm inanın takipteydim hamileik öncesinde de çok seviyordum sophieyi. 180 TL görünce 3lü set halinde hemen aldım. Tabii çoğu kişi pahalı olduğunu vs söylese bile hiç umurumda değil oğlum çok seviyor ve elinden düşürmüyor hafif ve dişlerini kaşıması için çok ideal üstelik ses çıkarmasından dolayı da oyuncak olarak kullanıyor. Buram buram vanilya kokusu geliyor bir de burnuma😅
DenizSerap Ozican zürafa 0 aydan itibaren alınabilir diyorlar ama saçma buluyorum ben 2,5 aylık olduğunda almıştım hareketlenmeye başladığında hafif hafif tutturuyordum. aslında alabilirsiniz. anneler gününde belki indirim olur ama ona da daha zaman var 🙁
DenizSerap Ozican olur oğlum şu an en Çok zürafayı seviyor inşallah sizin bebeğinizde sever erken almanız daha iyi ona alışması için 👌