İyi akşamlar kızlar zor bir süreç yazarak destek alarak rahatlıyorum kusura bakmayın 🥹
31 aylık oğlumla tuvalet eğitiminde 9. Günümüzdeyiz
hiç ilerleme yok bir defa bile anne çişim var veya çiş yaptım demiyor kaka zaten hiç söylemiyor 🥹 ne yapmalıyım ya bir öneri verin var mı çocuğu böyle geç öğrenen yani ben en fazla 1 hafta da çişi çözeriz diyordum ama hiç dediğim gibi olmuyormuş 😭 hamileyim doğuma kadar halletmem gerekiyor o yüzden ertelemek istemiyorum da