Ben zeytin yağı ve kantaron kullanıyordum. kremler genelde tedavi edici yanısıra koruma amaçlı ama tabiki ikisinide kullanabilirsin daha çabuk sonuç alırsın. Islak mendil kullanmasan daha iyi olabilir en azından iyileşene kadar ılık suyla yıkayıp bezle ve sık değiştirmeyi dene :) geçmiş olsunnn