sofyayolda sofyayolda Aradığım elbise Pembe tonlarında kabarık bisiklet yaka tercihimdir pullu olmasın mümkünse 😂😂
zeyraa sofyayolda benim var çok pahalı aldım sadece bir saat giydi şu an gardirops uygulamasında satılık uyguna bıraktım . Buraya nasıl fotoğraf atılır bilmiyorum
sevdanurikramurat Zeyyyynep ayyy geçen sene görmüş olsam kesinlikle seni alırdım ama kızım 2 yaşına girmek üzere alana şimdiden hayırlı olsun 🩷
Zeyyyynep sevdanurikramurat satma gibi bir niyetim yokttu aslında ama hanımefendinin işini görürse diye atmak istedim benimkide şuan 2 yaşında sizde sağlıkla büyütün yavrunuzu😍
sevdanurikramurat Satmayı düşünmüyorum hatıra olarak saklıyorum size fikir olsun diye atıyorum. Lcw den almıştık.