albatross Ben 48 le hamile kaldım 64 ke doğuma girdim. Şu an 9 aylık bebeğim 51 kiloyum. Ama göbek asla gitmedi gördükçe deli oluyorum.😬
Canselasr eylulevasilan ilk bebeğinde 40 kg hamile kaldım 75 Le doğuma gittim hastaneden çıktığımda 60 kgydum hep düz yattım 40 kg kadar geri düştüm sonra oğluma hamile kaldım ondada 58 ile doğuma gittim şu an 42 kgyum ve sıfır göbek hala 34 bedenim
Petek35 eylulevasilan canım o göbek gitmez maalesef çünkü yağ değil göbek kaslarında gevşeme derler buda sadece ameliyat la gider doktora sordum çünkü Sen sadece su içsen bu göbek kalacak dedi 🙁
Rabiiul saremomm_ aynıyız ben 48 ile hamile kaldım 62 ile doğuma gittim 52 kiloyum ama göbek oldu 34 pantolonlarım olmuyor 😩 korse kullandınız mı onunda etkisi var ben 1 hafta bile kullanmadım
Rabiiul saremomm_ bende kullanmadım ama çok yemeye başladım önceden ne yesem kilo almıyordum şimdi alıyorum ama olduğu gibi geri veriyorum gece yemeğim çok oluyor