Geçen hafta perşembe günü rota aşısı 2. Dozu ve menenjit aşısının ilk dozunu olduk son 4 5 gündür o kadar huysuz ki memeye getirdğim zaman çığlık atıyor sürekli mızıldanıyor atak dönemimi yoksa aşımı böyle yaptı anlayamıyorum sürekli kucakta gezmeknistiyor orda bile sıkılıp ağlıyor 5 ay 5 günlük bbebeğim