huzunbeyb Kızlar bi haftadır bebeğim çok huysuz aldığı eşyaları yere atıyor yüzüme bi yerlerime vuruyo istediği olmayınca yerlere yatıyo acıkınca çıldırıyo beklemek istemiyor emzirdiğim halde sizin de böyle mi
Premseskolar huzunbeyb 18 19 ay bebeklerde een zor dönem olarak gciyor 2 yas sendromu nu yasıyorlar suan hatta en yüksekm seviyede 22 ayına kase bi tık sakinlesecek idare edecen annesi deçici bir dönem
huzunbeyb Premseskolar idare ederim de inşallah geçer nasıl bir dönem çocuğun içinden psikopat çıktı o kadar yoruyo ki