babygirlandcatmom Büyük konuşmamak lazım diyerek lafa giriyorum.Yürüteç kullananlara hep karşı çıktım ,asla çocuğuma kullanmam dedim😂Ama doktorumuz gün içinde yarım saati geçmemek şartıyla kullanabilirsiniz dedi.Bebeğim aşırı hareketlendi,ana kucağında durmuyor kendini atmaya çalışıyor.Yeğenimin vardı onunkini aldım,çok zorda kaldığımda yemek yaparken mecburen kullanacağım artık.