Merhaba kızlar iki gündür oğlum çok huysuz gecede ağlıyor hep uyuyamıyor emziğini bile emmiyor yemek yemiyor mama içiyor sadece ve 4 tane birden çıkarıyor üstte büyük 2 diş altta normal diş hepsi patladı bitanesi baya çıkmış büyük olan diğer büyük olanın yarısı çıkmış sadece ne yapabilirim sirkeli suya ayaklarını bandırdım dün çoraplarında ve naneli kremimde boynuna ayaklarına sürdüm o şekilde uyudu ama gün içinde yine huysuz inşAllah çabuk geçer🥲siz neler yaptınız