Merhaba kızlar bildiğiniz güzel doğal bir bal markası var mı
Mavi10 eğriçayır ödüllü bal markası.
Mavi10 ben köyceğiz aliyorum hepsiburadadan cok guzel
Mavi10 köyceğiz alıyorum ya hepsiburada ya da trendyoldan