Merhaba arkadaşlar bebeğim iki aylık hiçbir şekilde kilo almıyor emzirmeyi bıraktık sadece mamayla besleniyor 2,5 saatte 120 veya 90 cc bazen değişiyor mamayla besliyorum 3 kg 125 gram doğdu şu an kilosu dört 900 ama çok küçük duruyor hani diğer bebeklere bakıyorum ama arasında çok fark var nedeni ne olabilir doktora da götürdüm hiçbir sıkıntı yok dediler gelişimi geride dediler sadece ben çok üzülüyorum ne yapabilirim