cbkckbr Mart ayında regl olmadım doktor küçük bi kist olduğunu söyleyip tarlusal verdi ilacı bitirdim ama hala gelmedi tekrar mı doktora gitmeliyim🫠
yydmn suheyla92 merhaba benimde kullanmam gerekiyor. Kutu bittikten sonra âdet oldum 2. Kutuya ne zaman başlamalıyım
1009 Bende kullandım bitti 4.gün hasta oldum ve duphaston verdi onu ne zaman kullanmalıyım bi fikrim yok kullanan yazabilirmi