Themom_ Esma1993 Evet var doğum gününden 1 hafta sonra getirin yapalım dedi en son aşı için gittiğimizde.
Rainbehlul1 Esma1993 hepatit a aşısı koldan yapılmıştı, bazen aramıyor saglık ocagı, Uygulamadaki aşı takvimi kısmında yer alıyor detay oradan bakmıştım bende
Feyzosumunannesi Esma1993 Hepatiti a. Diye hatırlıyorum. Koldan yapıldı kızıma cansız aşı olduğu için en kolay aşımızdı diyebilirim.
Esma1993 Feyzosumunannesi peki bizimkiler neden bacaktan yaptilar zaten bizim ebemiz yoktu gittigimde diger kadinlardan biri beni sinir etti bi insan hep mi bu kadar gicik olur ya onun elide agir
Miracinannesi_ Esma1993 kas içine yapildigi için genelde iri bebeklerde omuzdan yapıyorlar bebeğiniz normal kilodaysa risk almak istememiştir