Selam hanımlar kirkim yeni cikti ikinci çocuğum
normal dogumdu
bi kac gundur rahatsızdim dikislerime bakayim dedim de
idrar deliginin etrafında kizariklik falan vardi
internette rahim agzi yarasi diye geciyor belirtiler de oyle
randevu aldim doktora gitmeden sormak istedim basian gelen varmi tedavisi nasil oluyor cok moralim bozuldu zor cok dikisli bi dogum du zaten 😞