eylulsmom27 Benim için her şey bu kadar zor olmak zorunda mı ya pişiğin bile en kötüsü mü başıma gelmek zorunda, alt tarafı pişik 2-3 güne geçmesi lazım yok geçmiyor gittikçe daha kötü kullanmadığım yöntem krem kalmadı daha napacağım gerçekten yoruldum
cikolataliekmek eylulsmom27 arko Krem kullandınız mı, biliyorum içeriği çok temiz değil ama çok çok mecbur kalınca kullanıyorum. Zeytinyağı kantaron hametan vs. Hiçbir şey var olmamıştı, bebeğiniz kaç aylık tabi o da önemli
surprizbebe eylulsmom27 aydı çok iyi geliyor bizimkine. Bazen sulu yara gibi pütürlü pişik oluyo (alerjik olduğu için) suda hemen geçiriyor.
atesnzm eylulsmom27 görsel var mı acaba küçükte olsa benim kızımda 2 ay oldu geçmiyor doktor krem verdi mantar da demedi ama şüpheleniyorum sinek ısırığı gibi mi acaba sizinde
eylulsmom27 cikolataliekmek yok kullanmadım bebeğim 20 günlük daha oksizinc ve travazol kullanıyorum baya kötü durumda napacağımı şaşırdım
annecibebe sezeryandogum Mantarsa eğer hametan falan fayda etmiyor kendi doktorum böyle söylemişti mantar kremi yazmıştı ama en iyisi iyi kurulamak ve havalandırmak net çözüm bu yani denedim gördüm
rymhnm eylulsmom27 merhaba,benim kızımda 6 aylıkken olmuştu. Bütün kremleri denedik geçirmedi. Doktorumuz locoderm krem ile zalaın spreyi birlikte karıştırıp sürmemi söyledi. Hemen geçirdi aile hemimize yada doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz.
Azraaa02 eylulsmom27 canım çok geçmiş olsun. Canım bol su ile pişik yerini yıka sonra temiz bi havlu ile kurut. Sonra da krem sür açıkta bırak bağlama bırak hava alsın cilt iyice kurusun kremi emsin içine 2 3 gün tekrarla böyle geçer inşallah benim öyle geçmişti. Bezini bağlama hava alsın kurban olayım nasıl da acıyordur canı😕 ağzınızla üfleyin pişik olan yeri. Rahatlasın çok acıyordur canı. Allah şifa versin inşallah
annecibebe eylulsmom27 Kızımda da mantar vardı yoğurt sürdüm ilkten fayda etti sonra yine aynı zeytinyağ krem sürdüm yine aynı en sonra her alt değişmede kuruladım ve hep havalandırdım 5 dk kadar o şekilde geçti Şükür ama 4 5 ay çektirdi su gibi kabarıyordu mantardan
Deletedmom_281 annecibebe bir sey sorucam havalandirirken cis yparsa tekrar yikayip tekrar kurutuyor musunuz bizimki havalandirirken cis yapiyor mantar yralarina degdiginde cok agliyor tekrar temizleyip kueutuyorum ama bu sefer altini bezleyene kadar da yirtiliyor resmen aglamaktan
Deletedmom_281 annecibebe bir sey sorucam havalandirirken cis yparsa tekrar yikayip tekrar kurutuyor musunuz bizimki havalandirirken cis yapiyor mantar yralarina degdiginde cok agliyor tekrar temizleyip kueutuyorum ama bu sefer altini bezleyene kadar da yirtiliyor resmen aglamaktan
annecibebe Deletedmom_281 ıslak pamukla silin altı açık gezsin kuruyunca bezleyin benimki çiş yaptığında böyle yapıyordum çok Şükür bi şey kalmadı . Aslında bezsiz daha rahat olmaz mı niye ağlıyor ki