nutellaa_ İçimi rahatlatacak şeyler söyleyin ya yarın doktor randevum var başım dönüyor midem bulanıyor geceleri sağa sola dönünce daha çok oluyor. Geçen akşam çok kötü oldum zaten 10 saniye dünya durdu resmen
Miracinannesi_ nutellaa_ ilaçları kullanmaya başlayınca düzeliyor bende de vardı ilaçlarla düzeldi emzirme süresince ara verdim ilaçlara tekrarlamadi belki sizinki de geçicidir
ayisit nutellaa_ benim eşimde var çok kötü bir şey Allah yardımcınız olsun. Stresten dolayı oluyor ve kesin tedavisi yok atak geldikçe ilaç kullanıyor betaserc diye bir ilaç var bir tek o iyi geliyor. Kafein sigara baharatlı yiyecekler stres en önemli etkenler
tahin nutellaa_ ben ömrümde 1 kere yaşadım, üniversite sınavına hazırlanırken stresten olmuştu olduğunda ilaçları aldım sonra da bir daha çok şükür olmadı, inşallah sizinde tek seferliktir geçer gider tekrarlamaz🙏🏻
bittercikolata__ nutellaa_ çok geçmiş olsun Rabbim şafi ismi hürmetine kalıcı şifalar versin inşaAllah 🤲 Bı tanıdığımin tanıdığı ona bı çare bulamamis en son üst damagina suluk yaptirmis o geçirmiş tamamen. Onu yaptiramassan dilin altinahacamat yapiyorlar oda fayda ediyormuş
nutellaa_ Miracinannesi_ ayy inşallah ya inşallah geçicidir kaç gündür yatıyorum kalkınca başım dönüyor midem bulanıyor çok kötü bir şeymiş ya rabbim şifa versin bütün hastalara bana da
nutellaa_ Miracinannesi_ dün akşam acil doktoru yazdı ama kullanmadım hala yarına randevum var kbbye ilacı içersem manevra yapınca fayda etmiyormuş diyorlar
Miracinannesi_ nutellaa_ bir bilgim yok bana da acil doktoru yazmıştı kan tahlilinden teşhis koymuştu ilaclar fayda edince kbbye gitmedim
biricikbebegim nutellaa_ gecmiş olsun bend3 de olmustu zaten özellikle yataktan kalkarken saga sola dönerken oluyor. Kulak burun bogaz manevra hareketi yapıyor kristaller yerine geliyor boyunlukla bir hafta durmustum bide ilaç vermişti bir ay kullanmıştım cok sükür gecmişti
tahin nutellaa_ çok kötüydü onca hastalık yaşadım en ağırında bile öyle olmadı Allah yardımcınız olsun
nutellaa_ bittercikolata__ Allah razı olsun amin inşallah ama ben yaptıramam ya ikisinide korkarım yani