Kızlar kızım 22 aylık beslenme konusunda zor bir çocuk
Sabah 10 11 gibi kahvaltı yapar (klasik bı kahavlti )
Sonra saat 1 de öğle uykusuna geçerken mama iciyo 160 CC(bunu bırakmıştı ama bu ara geri başladı )
15.30 da uyandığında ben öğle yemeği veriyordum ama önden mama içtiği için yemeği çok zor yiyodu ressediyodu.
Bende o saatte sütlü irmikli muzlu ,fındıklı besin mayalı sütlaç gibi birşey yapıyorum bı tabak onu yiyor
Akşam 7 buçukta da akşam yemegi
Sorum mu şu öğlen yemek vermek yerine onu vermeyi hata mı ediyorum .İçeriğini besleyici yapıyorum bı tabağı 600 kalori falan yapıyor