Beneğim 1 ay 14 günlük ve 3 gündür kakasını yapmıyor. Buna kabızlık denilebilir mi ? Normal mi ? Sizin başınıza geldi mi nasıl yaptırdınız ? Karın masajı, duş aldırma, ayaklarına spor hareketi gibi yaptırma hepsini denedim ama bugün 3.günü 🤦🏻♀️ mama ve anne sütü alıyor ama mama günde en fazla 90 ml öyle doymadığı zaman takviye yapıyoruz