17 aylık oglum sabah 7 de uyanyor ogeln 1 gıbi zorla uyutuyorum ama boyle 1 saat aglama kavga kıyamet uyur bazen 1 bazen 1.5 saat uyur uyanır gece yıne uykuya gecısımız ezıyet yemın ederım tam ezıyet 11 gibi uyur zorla .. sorum size şu sizce oglen uykusu h bırakmalımıyım? Bırakanlar bar mı bu ayda