Benim bebeğim bugün 3 aylık oldu yaklaşık 4 5 gündür aşırı salya, ellerini sürekli ağza götürme, uykuya direnme, meme reddi, emziği bile çıkarıp tersini ağzına sokmaya çalışıyor, sanki hiç bişey yetmiyormuş gibi. Halsiz gözüküyor ateşi yok. Özellikle geceleri çok ağlıyor. Erken diş çıkarma belirtileri mi var anlamadım. Diş etinde beyaz bişey gözükmüyor, şiştiğini kızarıklığını nasıl anlıyıcam bilmiyorum. Zaten diş etler biraz kıvrımlı gibi ya nasıl anlıyıcam şiştiğini bilmiyorum. Parmağımla diş etine masaj yaptığım zaman gülüyor sanki rahatlıyor gibi gözüküyor sonra birdaha sinirleniyor. İlk çocuğum, bana akıl verin :')