Kızlar benim 1,5 yaşında bir kızım var ikinciye hamile olmaktan şüpheleniyorum adet gecikmesi oldu ve iki test yaptım ikisinde de silik çift çizgi çıktı ben hazır değilim hem ruhen hem bedenen hem duygusal hem çevresel ne yapcamı bilemiyorum daha kesin olan bir şey yok ,bı kaç kez daha aynı durumu yaşadım adet gecikmesi oldu silik çift çizgi çıktı ama sonrasında geri adet oldum ama bu sefer bı tık farklı hissediyorum korkuyorum hakkımda hayırlısı yine de benim gibi olup aynı durumu yaşayanlar var mı varsa paylaşabilir mi lütfen 🥲