Hanımlar merhaba. Oğlumu emzirirken sol gogsum sağa göre küçük kaldı. 1 yaşında şu an oğlum. Soldan emzirmeye çalışsam da boyutu büyümüyor kesinlikle. Şu an 13 haftalık hamileyim. Sizce ikinci bebeğim doğana kadar goguslerin aynı boyda olurmu. ne yapacağımı bilmiyorum. Fikri önerisi olan varsa lütfen paylaşın benimle