Kızımın 7 aylıktan beri 1.1 neu değeri 1 yaş kontrolünde hematolojiye yönlendirdi orada da yayma yaptık çok şükür kötü bir şey çıkmadı genç netrofiller göründü onlar büyüyüp netrofil olacakmış basit deyişle yani ben de çok takıyorum bir de lenf nodülü var kızımda reaktif geçmiyor öyle kalıyor ondan kaynaklı düşüklük de olabilir diyr okumuştum belki sizde de varsa. Onun dışında düşük olması bir sıkıntı yaratmadı bizde sık hasta olma durumu da yok bagisikligi yetiyor ama kanda düşük işte insallah yükselir