Kızlar bebeğim sadece mama ile besleniyor bugün alerji değerleri biraz yüksek çıkmış diye doktor bu mamayı verdi yüzde yüz alerji diyemeyiz ama kullanın bakalım dedi kullananlar var mı memnun musunuz bebekleriniz içiyor mu yan etkileri oldu mu gaz vs bebeğim zaten gazlı