eeeebru geçmiş olsun. Benim de yirmilik dişimin arkasında kist vardı sürekli apse yapardı. Yirmilik dişim ağrıyınca çektirmeye karar verdim o zaman doktor kist var diye çekince onu da temizlicen demişti. Diş çekilirken ve kist temizlenirken hiç bir şey hissetmedim işle. En fazla 7-8 dakika sürmüştü. Çok şükür kurtuldum hem ağrı hem koku yapıyordu çünkü