kubra2608 benim de tam 4 yaş 3 ay ☺️
Bence de ideal. Büyük çocuğun rahatlıkla konuşup yaşadığı duyguyu aktarabilmesi çok önemli. Yoksa kucukle ilgilenirken bazen büyüğün ne hisettigini ne yaşadığı anlamayabiliyoruz. Bir de yapılması ve yapılmaması gerekenleri anlattigimizda anlayabilecek yaşta olmalı gerçekten. Daha kucu olsaymis çok zorlancakmisim.