Doğum yaptığım hastanede ilk haftalarda bebeğin hastalık vs yoksa(Allah korusun) uyumamasının tek sebebi açlıktır demişlerdi.Cok küçük henüz, sarılık riski de olabilir bu yüzden doktorunuza danışarak şırıngayla mama verin isterseniz.Eger iştahla içiyorsa zaten sütünüz yetmiyor demektir.Daha yeni doğum yaptığınız için sütünüzün az olması da gayet normal zaten