Bertug_bebek Canselkuzey34 ilk defa duyoyır olabılırısn ama saçma kelımesını kullanamazsın canım her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır. Benım doktorum oyle uygun gördü ve bende yaptım Bı sorunla karşılaşmadım hiç. Benım doktorumun da yogurt yiyişi bu.
Swtlna Buarada bizimki de çok hareketli bir bebek, muayne ederken bile çok ağladı, altını aldırmıyor nerdeyse evde bana o yüzden doktorunun da tavsiyesi ile genel anestezi ile oldu, iyiki de öyle olmuş
Gulsen-06 Yay2506 merhaba biraz gec gördüm evet dikisli oldu uyusturdular sadece ve evde yaptirdik gayet kolay gecti insallah sizinki de öyle olmustur agri falan fazla olmadi cok aglamadi