mutluannisbebis 14 aylık kızım geçtiğimiz bayram çok hastalandı ve alerjik bir bebek olduğu için ciğere inmişti. Genel şikayetler solunum yolu daralması(çok zor nefes alıyordu, resmen üstüme tırmanıp yardım istiyordu nefes alamayınca) öksürük, öksürdükten sonra ağlaması. Ventolin hava verdi doktor ve hastanede 4 kez hava verildi. Yani ciğere inme durumunda bu şikayetler olmuştu eğer bunlar varsa olabilir. Başka bi doktora varsa şikayeti söyleyin