1.5 aylık oldu oğlum aynı durumdayız. Sabaha karşı gaz sancısıyla uyanıyor öğleye kadar uyumuyor bazen sıkıntıdan sürekli emmek istiyor sonra çok emdiği için kusuyor. Sancıdan kızarıyor vücudu toplanıyor ağlıyor. Birkaç gündür sadece kucağımda uyuyor bıraktığım an uyanıyor. Geçecek diyip sabrediyorum. Allah beterinden korusun.