Kızlar merhabalar Şu an 6.5 aylık bebeğim var Asla oturmak istemiyor oturtmaya çalışsam kucağıma gelmek istiyor veya sürekli uzanmak istiyor oturduğu zaman huysuzlanmıyor bağırmıyor ama oturmayı asla sevmiyor gelişimsel problemim var bilemedim amaarya’da böyle bir şey yaşayan var mı