15 aylık oğlum anne baba falan demez önceden birkaç kelime söylerdi onları da bıraktı algısı açık anlıyor bana da bişeyler anlatmaya çalışıyor ama kelime yok neden böyle bilmiyorum kitap oku derseniz okumaya çalışıyorum ama kitabı elimden alıyor kapatıyor açıyor oynuyor o onun elindeyken başka kitap okumaya çalışıyorum bu sefer onu elimden alıyor ya da yanımdan gidiyor. Normal mi bu konuşur mu acaba