kubraozen33 Arkadaşlar merhaba 35 haftalık doğum yaptım, bebeğim 37 günlük sütüm az geliyor sağıp veriyorum ve mama takviyesi yapıyorum. Bugün 3 saate 1 90 CC verdim içti ama fışkırarak kustu. İçinizde deneyimli olanlar paylaşabilir mi deneyimlerinizi
slngkts kubraozen33 mamadan mı yoksa mamanın miktarından mı kustugunu anlamaya çalışın. Mama miktarını azaltın kusma kesilirse öyle devam edin.
tultanhanim kubraozen33 90 cc fazla gelmiş olabilir. Miktarı azaltarak deneyin. Mamayı mı kustu anne sütünü mü? Mama ise değiştirip deneyebilirsiniz. Kızım 33 haftalık doğdu. 3 aylıkken 90 a yeni yeni çıkıyordu. Saat aralığını azaltıp mama miktarını düşürün derim. Yani 2 saatte 60 gibi.
teacherikizannesi kubraozen33 bnce çok fazla vermişsiniz o yüzden kusmuştur fazlasını yani. Bnm ikizlerim 36+4 de doğru şuan 2 aylık olcaklar pazar günü 90 cc her öğün içmiyorlar bazı öğünlerinde içiyorlar sizinki çok bnce
kubraozen33 tultanhanim bilemedik ki 5 gündür kilo alımı çok yavaşladı o yüzden 90 a çıkaralım dedik 2 öğün 1 anne sütü 1 mama 90 içebildi. Ama 3. Öğün mamaydı tekrar ağır geldi galiba
tultanhanim kubraozen33 kilo alımına günlük olarak mı bakıyorsunuz ? Öyleyse yapmayın. Aylık olarak kontrol ettirin. Aynı miktar beslenme ile bir hafta kilo almazken bir hafta normalden fazla kilo alabilir bebekler. Günlük kontrolle sadece strese girersiniz yorar sizi bebekte kötü etkilenir maalesef.
teacherikizannesi kubraozen33 bnde fazla veriyorum yani her ağladıklarında güzel kilo alsınlar diye ama kusuyorlar bnmkilerde o yüzden artık zorlamıyorum bazı öğün güzel emip güzel mama içiyorlar bazı öğün az içiyorlar. O yüzden zorlamayalım bnce bnmkilerde mama ve anne sütü alıyorlar. Ondan da pek ölçü bilemiyorum