nesli253 leke değilmiş zaten çürümüş artık. Çürüklerin yayılmasını da önlüyomuş o yüzden kullanıyorum. Dişçi lekeyken gelseydiniz onu temizliyoruz zaten demişti. Halbuki başkaları bana dişçi de temizleyemiyo dediği için ben baştan gitmedim pişman oldum