İlk doğumda o kdr kötüydüm ki tüm hastane ayağa kalktı sanki benim sesimden doğum anında olsun sancı cekerken şuan ikinci bebeğimi beklyorm az kaldı doğuma da kendi kendime diyorum bağırmadan sancı cekecem dişimi sıkacam falan ama mümkün olur mu blmyorum 😭😭