Elizan28 bende Doğum yapalı 3 ay oldu hamileyken baya baya uzamıştı saçlarım ilk önce biraz kısalttım baktım baş edilir gibi değil dökülme bitmicek geçen gün tamamen küt kestirdim hoş değişen bişey olmadı elimi ne zaman saçıma atsam avuç avuç geliyor her tarafa saç dökülüyor en sinir olduğum şeylerden biri 😂 Sanırım kansızlıktan oluyor yarın kan ilacımı kullanmaya başlıcam